Δραστηριότητες πριν την επίσκεψη:

► Συζητήστε στην τάξη σας για το πρόγραμμα που έχετε επιλέξει. Μπορείτε να βρείτε και να δείξετε έργα κεραμικής, σύγχρονης ή παλαιότερης. Ερευνήστε μέσα από συζήτηση τι εικόνα έχουν τα παιδιά, όταν ακούνε τον όρο κεραμική. Ποια αντικείμενα στην καθημερινότητά μας φτιάχνονται με πηλό;
► Ζωγραφίστε τα έργα που θέλετε να δημιουργήσετε με τον πηλό.
► Σχεδιάστε ένα αγγείο, μιλήστε για την αγγειογραφία και διακομίστε το με μοτίβα.
► Διαβάστε στην τάξη σας το παραμύθι της Λήδας Βαρβαρούση «Ένα γουρούνι με ταλέντο»

 

Δραστηριότητες μετά την επίσκεψη:

► Με την παράδοση των έργων συζητήστε για τις διαφορές του άψητου πηλού με τον ψημένο, μιλήστε για τις ιδιότητες του υλικού και για τις δυνατότητες του τώρα που τα παιδιά έχουν γίνει μικροί αγγειοπλάστες και έχουν ψήσει το πρώτο τους έργο.
► Οργανώστε μια έκθεση με τα έργα τους, τα αποτυπώματα και τις φωτογραφίες που βγάλατε στο εργαστήρι. Προσκαλέστε τους συμμαθητές τους να την επισκεφθούν.
► Παίξτε το παιχνίδι του πηλού και του γλύπτη (Τα παιδιά χωρίζονται σε ζευγάρια. Ένας παίρνει τον ρόλο του γλύπτη και ο άλλος γίνεται το άγαλμα.)
► Χωρίστε τα παιδιά σε δυο ομάδες και παίξτε παντομίμα. Ζητήστε τους να παρουσιάσουν αντικείμενα ή μηχανήματα που είδαν στο εργαστήρι.

 

Χρήσιμες οδηγίες:

► Ενημερώστε το τμήμα εκπαιδευτικών προγραμμάτων για ιδιαίτερες ανάγκες που μπορεί να υπάρχουν στην ομάδα σας π.χ. κινητικά προβλήματα κλπ.
► Eίναι σημαντικό τη μέρα της επίσκεψης να φοράτε άνετα και πρόχειρα ρούχα .
► Σε περίπτωση που θέλετε τα έργα των παιδιών να ψηθούν στο καμίνι, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι θα τα παραλάβετε 15 ημέρες μετά. Υπάρχει δυνατότητα παράδοσης στον χώρο του σχολείου για ομάδες άνω των 50 ατόμων.
► Υπάρχει δυνατότητα κολατσιού στον κήπο με τις λεμονιές ή εσωτερικά.
► Κοντά στο εργαστήρι υπάρχει παιδική χαρά, την οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ελεύθερα.